jossesfotoblogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Josefine Arvehall - 25 juli 2011 13:22

Hej!


Ska snart gå ut ett litet tag, kanske göra en liten brasa? Går inte fara ut med båten, det blåser alldeles för mycket.

Vad har ni gjort idag?

Själv har jag gått till bäcken så Frisco fick bada, klippt pappa och kollat på tv!  


Btw, tack för statistiken, fortsätt så!



Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare!


Av Josefine Arvehall - 24 juli 2011 21:01

 Hej!


Nu ska jag se Varg Veum med pappa. Han ville att jag skulle se med han, har ingen lust att se film just nu.. Vill mest sitta vid datorn ikväll!  ¨


Tror inte att det blir någon mer bloggning ikväll, vi hörs imorgon istället.

Puss!

Av Josefine Arvehall - 24 juli 2011 16:56

Hej!


Just nu spöregnar det här, går verkligen inte vara ute. Istället tänkte jag blogga lite, pappa håller på med någonting inne i köket och jag sitter här och pratar på facebook och bloggar!


Ska närsomhelst gå tilll bäcken med Frisco tror jag, vill bli lite blöt. Efter det ska jag nog byta om till myskläder och bara ta det lugnt. Tyvärr kan vi inte sätta på tv:n p.g.a att det går åska.


Hörs sedan!

Av Josefine Arvehall - 24 juli 2011 13:51

Hej!


Nu har jag kommit hem! Det var rätt så kul, när vi var påväg tillbaka hoppade Frisco i och fick simma en liten bit. Han älskar att bada!

Arkiv bild

 

Ska snart sätta min kamera på laddning så att jag kan fota ikväll!

 

Av Josefine Arvehall - 24 juli 2011 11:23

Hej!


Det går inte att ladda upp bilder, kan vara för att jag är i stugan. Tills det är fixat kommer jag bara att skriva om min vardag och så. Jag ska snart sätta upp håret och gå ut, ska fara ut med båten med Frisco en sväng men innan det ska jag fixa två kategorier "dagens fråga och foto".


Ska blogga på min andra blogg nu, hörs efter båt turen!

Puss!

Av Josefine Arvehall - 23 juli 2011 23:24

Det här blir sista inlägget för ikväll, bilder får ni imorgon. Är jätte trött, ska kolla lite på film nu.

Hörs imorgon!


Godnatt och sov sött!

Av Josefine Arvehall - 23 juli 2011 18:51

Hej!


Här kommer ni få en massa bilder men också text. Jag gjorde den här bloggen för att jag vill ha en mer vanlig blogg där jag skriver om min vardag och jag vill ha en fotoblogg som det blir mer bilder i.

Har haft flera bloggar på bloggplatsen, men dom slutade jag blogga på så jag raderade alla eftersom. Nu kommer ni inte få så mycket uppdatering, är i stugan nu så internet är väldigt segt.


www.joossepoosse.blogg.se där kan ni läsa mer om min vardag!

En bild på mig.

 

Hejdå!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards