jossesfotoblogg

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Film,

Av Josefine Arvehall - 1 september 2011 22:20

Hej!


Nu ska jag fixa kläder, far till pappa imorgon! Kommer bli gryyymt, vi ska väl inte göra något speciellt, bara vara hemma och ta det lugnt.


Ikväll har mormor varit här, hon åt middag med oss! Sedan var jag med Ellen, Ida och Therese, Sofia och Lukas kom och pratade med mig, Therese och Ida ett litet tag.

Vi skulle typ göra någonting med någon slags gunga, sen sa Lukas att jag skulle hoppa av just då för att vi skulle få den att snurra runt. Men naturligtvis fastnade jag i den, haha..

Nu ska jag lägga mig och se film, sovsött så hörs vi imorgon!



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Josefine Arvehall - 9 oktober 2011 21:44

Hej!   Här skriver jag aldrig, pga att min kamera är paj. Har fått lånat mormors nu, men den kan jag ju inte låna hur länge som helst. Jag har bestämt att jag ska byta till blogg.se istället. Bloggplatsen är jätte bra och så, men det är så jobb...

Av Josefine Arvehall - 24 september 2011 16:24

Gårdagens bilder får ni nu;                                          Dagens bilder får ni senare ikväll! ...

Av Josefine Arvehall - 19 september 2011 11:00

Hej, förlåt för kass bloggning. Har inte haft någon lust att blogga här, det är ju en fotoblogg och nu har jag ju dessutom ingen fungerande kamera. Så till helgen far jag nog till mormor och lånar hennes, kommer bli super. Tills dess tar jag en l...

Av Josefine Arvehall - 14 september 2011 20:22

        Nu ska jag fortsätta se Bonde söker fru! Och.. förlåt för sämst updatering, men har så galet ont i halsen så har ingen blogglust just nu. Hursomhelst, han en bra kväll så hörs vi förmodligen imorgon! ...

Av Josefine Arvehall - 13 september 2011 06:38


Godmorgon.   Ligger i sängen och har just vaknat. Är hur trött som helst men jag måste tyvärr stiga upp nu..   Det blir ingen Boll i skola för mig idag. Får sitta och kolla på, haha kul..   Roligt inlägg detta blev osv, men nu ska jag stiga...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards