jossesfotoblogg

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Josefine Arvehall - 10 augusti 2011 21:45

Godkväll!


Nu ska jag gå ut med Frisco och fota lite! Sedan ska jag nog spela lite minecraft och fika lite.

Imorgon ska vi på Nolia, sedan på kvällen far vi till stugan! Längtar verkligen, kommer bli kul att fara till stugan en sista gång i sommar. Nu ska jag klä på mig och rensa bilder från kameran sedan ut, skriver mer senare.


Hejdå!

Av Josefine Arvehall - 10 augusti 2011 18:13

Hej!


Kom hem för ungefär 1 timme sedan mätt och belåten! Det var kyckling, potatis, kryddad potatis olika såser osv. Verkligen gott, efter det tog jag och pappa en glass och gick ut till Frisco. 

Påvägen hem började det regna ganska mycket men när jag nästan var vid stora vägen blev det sol och skönt så jag stannade vid ett par hästar ett tag! 


Nu ska jag träna Frisco lite, vi hörs senare.


 


Av Josefine Arvehall - 10 augusti 2011 15:21

Hej!


Kom fram till Umeå vid 12 tiden. Vi åt på busstationen sedan for vi hem och pappa foroch jobbade. 10 i 5 ska jag vara på Volvo Lastvagnar och äta middag med pappa och hans jobbarkompisar. För er som inte vet vad man arbetar med där så är det att dom gör hytter till lastbilar.

Nu ska jag dammsuga på nedervåningen och sedan sätta upp håret och börja traska dit!

Vi får höras ikväll.


Baloo och Frisco, älskar er!

Av Josefine Arvehall - 10 augusti 2011 07:28

Godmorgon!


Har just gjort mig klar och ska när som helst fara till mammas jobb. Klockan 10 går bussen till Umeå, vet inte om ni får någon uppdatering innan dess. Om inte så får ni senare ikväll.

Pappa jobbar eftermiddag idag, så jag får ta hand om Frisco medans. Nu måste jag tyvärr gå,

ha en super bra dag!

  Blondy.

Av Josefine Arvehall - 10 augusti 2011 00:14

   Med denna bild säger jag godnatt och sov sött! Ska se film nu sedan sova, hörs imorgon.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards