jossesfotoblogg

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Josefine Arvehall - 7 augusti 2011 15:07

Hej!


Just nu lyssnar jag på musik och väntar på att mamma ska komma tillbaka från affären. Hon skulle köpa Kakao och Grädde, vi håller på att baka chokladbollar och kladdkaka till imorgon.

Vi möter Sunnanå och det är hennes tur att ha fikat med några andras föräldrar i vårat lag!  


Nu kommer hon tillbaka, så nu ska vi fortsätta baka. Ha en fortsatt bra dag,

Puss!

Av Josefine Arvehall - 7 augusti 2011 12:37

Hej!


Igår var jag på tjejkväll hos Johanna!

När vi kom dit öppnade hon alla presenter, pratade en stund. Efter 30 minuter var maten äntligen klar, det var kycklingspett och potatisgratäng. Det var jätte gott, till efterätt fick vi cupcakes, dom var också jätte goda!

Efter det körde vi musik tävling, jag och Stina var på lag, Sandra, Sofia, Ramina var ett lag, och Fanny och Josse!

Senare på kvällen grillade vi marshmallows, tog lite bilder osv! Vet inte riktigt om Johanna har laddat upp dem på sin blogg, kan ju fråga om hon kan skicka dom till mig!


Halv 1 for jag, Sofia och Josse hem! Sofia skulle sova här så vi satt vid datorn till halv 3 sedan la vi oss.

"Har dock ännu min kamera hos Therese."

Nästa helg ska jag och mamma fara till mormor, så jag ska fråga om jag får låna hennes systemkamera tills jag får tillbaka min kamera!


Puss!

Av Josefine Arvehall - 7 augusti 2011 12:37

Hej!


Igår var jag på tjejkväll hos Johanna!

När vi kom dit öppnade hon alla presenter, pratade en stund. Efter 30 minuter var maten äntligen klar, det var kycklingspett och potatisgratäng. Det var jätte gott, till efterätt fick vi cupcakes, dom var också jätte goda!

Efter det körde vi musik tävling, jag och Stina var på lag, Sandra, Sofia, Ramina var ett lag, och Fanny och Josse!

Senare på kvällen grillade vi marshmallows, tog lite bilder osv! Vet inte riktigt om Johanna har laddat upp dem på sin blogg, kan ju fråga om hon kan skicka dom till mig!


Halv 1 for jag, Sofia och Josse hem! Sofia skulle sova här så vi satt vid datorn till halv 3 sedan la vi oss.

"Har dock ännu min kamera hos Therese."

Nästa helg ska jag och mamma fara till mormor, så jag ska fråga om jag får låna hennes systemkamera tills jag får tillbaka min kamera!


Puss!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards